Πιστοποίηση βασικής γνώσης της αγγλικής γλώσσας σε εισαγωγικό επίπεδο.
Απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να ενισχύσουν το βιογραφικό τους με έναν τίτλο σπουδών στα αγγλικά.
Το Entry Level Certificate in ESOL International αποτελείται από:
Modules | Parts | Duration | Questions | Marks |
---|---|---|---|---|
1. Listening | 3 Parts (played twice) | 20 min | 30 | 30 |
2. Writing | 2 Parts | 70 min | 2 Compositions (100-120 Words) | 30 |
3. Reading | 2 Parts | 45 min | 30 | 30 |
4. Speaking | 2 Parts | 6 min | 30 |
Το Task 1 του Listening αποτελείται από 10 ανεξάρτητα statements με βάση τα οποία οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε 10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.
Στο Task 2 του Listening οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν 10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής βασισμένες σε έναν διάλογο. Οι ερωτήσεις μπορεί να αφορούν τη γενική ιδέα, συγκεκριμένες πληροφορίες ή απόψεις και στάσεις των ομιλητών.
Στο Task 3 του Listening οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν 10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής βασισμένες σε έναν μονόλογο. Οι ερωτήσεις μπορεί να αφορούν τη γενική ιδέα, συγκεκριμένες πληροφορίες ή απόψεις και στάσεις του ομιλητή.
Στο Task 1 του Reading οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε 10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που εστιάζουν στις γραμματικές, συντακτικές και λεξιλογικές τους γνώσεις.
Στο Task 2 του Reading οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε 10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Το κείμενο σε αυτό το Task μπορεί να ανήκει σε ένα από τα ακόλουθα είδη: report, news item, article. Οι ερωτήσεις θα αφορούν την ικανότητα του υποψηφίου να αναγνωρίζει συγκεκριμένες πληροφορίες, να κατανοεί την ουσία του κειμένου και να αντιλαμβάνεται τις απόψεις που εκφράζονται στο κείμενο.
Στο Task 3 του Reading οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε 10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Το κείμενο σε αυτό το Task μπορεί να ανήκει σε ένα από τα ακόλουθα είδη: επίσημη ή ανεπίσημη αλληλογραφία (letter, email, report). Οι ερωτήσεις θα αφορούν την ικανότητα του υποψηφίου να αναγνωρίζει συγκεκριμένες πληροφορίες, να κατανοεί την ουσία και τα δομικά στοιχεία του κειμένου, και να αντιλαμβάνεται τις απόψεις που εκφράζονται στο κείμενο.
Στο Task 1 του Writing οι υποψήφιοι θα κληθούν να συνθέσουν ένα επίσημο κείμενο 100-120 λέξεων. Το κείμενο αυτό μπορεί να είναι article, blog, essay, report, review ή proposal. Οι υποψήφιοι θα κληθούν να επιλέξουν μία μεταξύ τεσσάρων επιλογών και ανάλογα με τον τύπο του κειμένου θα πρέπει να μπορούν να παρέχουν συμβουλές, απολογία, γνώμη, αιτιολογία, προτάσεις ή συγκρίσεις.
Στο Task 2 του Writing οι υποψήφιοι θα κληθούν να συνθέσουν ένα ανεπίσημο κείμενο 100-120 λέξεων. Το κείμενο αυτό μπορεί να είναι letter ή email. Το Task αυτό είναι υποχρεωτικό και οι υποψήφιοι θα πρέπει να μπορούν να παρέχουν συμβουλές, απολογία, γνώμη, αιτιολογία, προτάσεις ή συγκρίσεις.
Στο Task 1 του Speaking οι υποψήφιοι θα κληθούν να απαντήσουν σε ευθείς ερωτήσεις του εξεταστή. (Διάρκεια 2-3 λεπτά)
Το Task 2 του Speaking έχει τη μορφή παιχνιδιού ρόλων (role–playing) μεταξύ υποψηφίων και εξεταστή, με βάση ένα από τα πιθανά σενάρια που οι υποψήφιοι λαμβάνουν δύο (2) εβδομάδες πριν από την εξέταση (διάρκεια 2-4 λεπτά). Σε αυτό το Task οι υποψήφιοι θα κληθούν να κάνουν ένα ή περισσότερα από τα παρακάτω:
Στο Task 3 του Speaking οι υποψήφιοι θα κληθούν να απαντήσουν σε μία σειρά ερωτήσεων, που σχετίζονται σε μία από τις εικόνες που θα τους σταλούν δύο (2) εβδομάδες πριν από την εξέταση (διάρκεια 2-4 λεπτά).
Listening (Oral Comprehension) |
|
Reading Comprehension |
|
Speaking (Oral Production) |
|
Written Production |
|
General Linguistic Range |
|
Part of language |
Examples |
||
Functions |
Checking understanding Describing experiences and events Describing feelings and emotion Describing places Expressing opinions; language of agreeing and disagreeing Initiating and closing conversation Managing interaction (interrupting, changing topic, resuming or continuing) |
||
Grammar |
Adverbs Broader range of intensifiers such as too, enough Comparatives and superlatives Complex question tags Conditionals, 2nd and 3rd Connecting words expressing cause and effect, contrast etc. Future continuous Modals – must/can’t deduction Modals – might, may, will, probably Modals – should have/might have/etc Modals: must/have to |
Past continuous Past perfect Past simple Past tense responses Phrasal verbs, extended Present perfect continuous Present perfect/past simple Reported speech (range of tenses) Simple passive Wh- questions in the past Will and going to, for prediction |
|
Discourse Markers |
Connecting words expressing cause and effect, contrast etc Linkers: sequential past time |
||
Vocabulary |
Collocation Colloquial language Things in the town, shops and shopping Travel and services |
||
Topics |
Family and community life Personal Details/experiences Holidays and leisure Education and training Transport and travel Entertainment Food and drink |
Shopping Work and jobs Health and hygiene Weather and environment Local area/neighbourhood Relationships Public services |