Πιστοποίηση αγγλικής γλώσσας επιπέδου Advanced. Απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να ενισχύσουν το βιογραφικό τους, σε αυτούς που προτίθενται να παρακολουθήσουν μαθήματα στην αγγλική γλώσσα και σε κατόχους Lower που θέλουν να πιστοποιήσουν την περαιτέρω γνώση τους στην αγγλική γλώσσα.
Το OCNLR Level 2 Certificate in ESOL International αποτελείται από:
Modules | Parts | Duration | Questions | Marks |
---|---|---|---|---|
1. Listening | 3 Parts (played twice) | 30 min | 30 | 30 |
2. Writing | 2 Parts | 70 min | 2 Compositions (200-250 Words) | 30 |
3. Reading | 4 Parts | 60 min | 30 | 30 |
4. Speaking | 3 Parts | 6 min | 30 |
Το Task 1 του Listening αποτελείται από 10 ανεξάρτητα statements με βάση τα οποία οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε 10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.
Στο Task 2 του Listening οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν 10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής βασισμένες σε έναν διάλογο. Οι ερωτήσεις μπορεί να αφορούν τη γενική ιδέα, συγκεκριμένες πληροφορίες ή απόψεις και στάσεις των ομιλητών.
Στο Task 3 του Listening οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν 10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής βασισμένες σε έναν μονόλογο. Οι ερωτήσεις μπορεί να αφορούν τη γενική ιδέα, συγκεκριμένες πληροφορίες ή απόψεις και στάσεις του ομιλητή.
Στο Task 1 του Reading οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε 8 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που εστιάζουν στις γραμματικές, συντακτικές και λεξιλογικές τους γνώσεις.
Στο Task 2 του Reading οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε 8 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Το κείμενο σε αυτό το Task μπορεί να ανήκει σε ένα από τα ακόλουθα είδη: report, news item, article. Οι ερωτήσεις θα αφορούν την ικανότητα του υποψηφίου να αναγνωρίζει συγκεκριμένες πληροφορίες, να κατανοεί την ουσία του κειμένου και να αντιλαμβάνεται τις απόψεις που εκφράζονται στο κείμενο.
Στο Task 3 του Reading οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε 8 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Το κείμενο σε αυτό το Task μπορεί να ανήκει σε ένα από τα ακόλουθα είδη: επίσημη ή ανεπίσημη αλληλογραφία (letter, email, report). Οι ερωτήσεις θα αφορούν την ικανότητα του υποψηφίου να αναγνωρίζει συγκεκριμένες πληροφορίες, να κατανοεί την ουσία και τα δομικά στοιχεία του κειμένου, και να αντιλαμβάνεται τις απόψεις που εκφράζονται στο κείμενο.
Task 4
Στο Task 4 του Reading οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε 6 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Το κείμενο σε αυτό το Task μπορεί να ανήκει σε ένα από τα ακόλουθα είδη: article και complex report. Οι ερωτήσεις θα αφορούν την ικανότητα του υποψηφίου να αναγνωρίζει συγκεκριμένες πληροφορίες, να κατανοεί τόσο την ουσία και τα δομικά στοιχεία του κειμένου, όσο και ιδιωματικά στοιχεία της γλώσσας, και να αντιλαμβάνεται τις απόψεις που εκφράζονται στο κείμενο.
Στο Task 1 του Writing οι υποψήφιοι θα κληθούν να συνθέσουν ένα επίσημο κείμενο 200-250 λέξεων. Το κείμενο αυτό μπορεί να είναι article, blog, essay, report, review ή proposal. Οι υποψήφιοι θα κληθούν να επιλέξουν μία μεταξύ τεσσάρων επιλογών και ανάλογα με τον τύπο του κειμένου θα πρέπει να μπορούν να παρέχουν συμβουλές, απολογία, γνώμη, αιτιολογία, προτάσεις ή συγκρίσεις.
Στο Task 2 του Writing οι υποψήφιοι θα κληθούν να συνθέσουν ένα ανεπίσημο κείμενο 200-250 λέξεων. Το κείμενο αυτό μπορεί να είναι letter ή email. Το Task αυτό είναι υποχρεωτικό και οι υποψήφιοι θα πρέπει να μπορούν να παρέχουν συμβουλές, απολογία, γνώμη, αιτιολογία, προτάσεις ή συγκρίσεις.
Στο Task 1 του Speaking οι υποψήφιοι θα κληθούν να απαντήσουν σε ευθείς ερωτήσεις του εξεταστή. (Διάρκεια 2-3 λεπτά)
Το Task 2 του Speaking έχει τη μορφή παιχνιδιού ρόλων (role–playing) μεταξύ υποψηφίων και εξεταστή, με βάση ένα από τα πιθανά σενάρια που οι υποψήφιοι λαμβάνουν δύο (2) εβδομάδες πριν από την εξέταση (διάρκεια 2-4 λεπτά). Σε αυτό το Task οι υποψήφιοι θα κληθούν να κάνουν ένα ή περισσότερα από τα παρακάτω:
Στο Task 3 του Speaking οι υποψήφιοι θα κληθούν να απαντήσουν σε μία σειρά ερωτήσεων, που σχετίζονται σε μία από τις εικόνες που θα τους σταλούν δύο (2) εβδομάδες πριν από την εξέταση (διάρκεια 2-4 λεπτά).
Listening (Oral Comprehension) |
|
Reading Comprehension |
|
Speaking (Oral Production) |
|
Written Production |
|
General Linguistic Range |
|
Part of language |
Examples |
|
Functions |
Conceding a point Critiquing and reviewing constructively Defending a point of view persuasively Developing an argument systematically Emphasizing a point, feeling, issue Expressing attitudes and feelings precisely Expressing certainty, probability, doubt Expressing opinions tentatively, hedging Expressing reaction, e.g. indifference Expressing shades of opinion and certainty Responding to counterarguments Speculating and hypothesising about causes, consequences etc. Synthesising, evaluating and glossing information |
|
Grammar |
Futures (revision) Inversion with negative adverbials Mixed conditionals in past, present and future Modals in the past Narrative tenses for experience, incl. passive Passive forms, all Phrasal verbs, especially splitting Wish/if only regrets |
|
Discourse Markers |
Linking devices, logical markers Markers to structure and signpost formal and informal speech and writing |
|
Vocabulary |
Approximating (vague language) Collocation Colloquial language Differentiated use of vocabulary Eliminating false friends Formal and informal registers Idiomatic expressions |
|
Topics |
Family and community life Personal Details/experiences Holidays and leisure Education and training Transport and travel Entertainment Food and drink News and politics International issues |
Shopping Work and jobs Health and hygiene Weather and environment Local area/neighbourhood Relationships Public services Local and national affairs |